duminică, 10 iunie 2012

Tort de poveste

A trecut mai bine de un an de la primul meu tort imbracat in fondant. Acum am considerat ca a venit timpul sa particip la un curs de modelaj pentru a-mi imbunatati tehnica. Mariana Vatamaniuc mi-a fost profesoara timp de 2 zile insa nu cred ca puteam avea o profesoara mai buna si de la care sa invat atatea lucruri minunate intr-un timp atat de scurt. Multumesc Mariana pentru curs si pentru ocazia oferita.
Acest tort este cel facut la curs asa ca la compozitie spun: cu ce vreti voi :)





3 comentarii:

  1. Ce noroc ai avut!Poti sa ne dai amanunte?Cum ai aflat,daca se mai tine vreun curs si unde...Multam mult!Mona

    RăspundețiȘtergere
  2. Mona se mai tin cursuri in vara aceasta la Galati si la Cluj. Intra pe pagina ei de facebook si vezi detaliile! Multumesc ca-mi urmaresti blogul!

    RăspundețiȘtergere